OnePluz in detail

Op de zaak, onderweg, thuis of in het buitenland. Waar u maar wilt en wanneer u maar wilt: met OnePluz kunt u altijd direct contact hebben met uw klanten of medewerkers.

Wilt u 1 nummer voor uw vaste telefoon en uw mobiel? Geen probleem. Wilt u op bepaalde momenten uw nummer doorschakelen naar een telefoniste of een collega? Ook dat is simpel te regelen met OnePluz. Per medewerker kunt u zelf bepalen waar, wanneer en hoe iemand te bereiken moet zijn. Zo maakt u geen kosten voor bereikbaarheid, waar dat niet nodig is. Geen keurslijf dus, maar vrijheid.

OnePluz is in Nederland dé dienst waarin mobiel bellen, vaste telefonie en IT samenkomen. U kunt van deze dienst gebruik maken zonder dat de apparatuur (en de bijbehorende kabels) die u al in huis heeft hoeft te worden vervangen: dat bespaart u veel geld.

U kunt bellen via de bestaande internet verbinding en de ISDN- verbinding kan de deur uit. Het enige dat u nog nodig heeft, is een internetverbinding. OnePluz doet de rest. Dankzij de juiste kennis en een slimme app zorgt Onepluz er voor, dat u optimaal bereikbaar bent op de wijze die u wilt. Dat kan per mobiel zijn, per vaste telefoon, chat of video. Ook werken in de Cloud of documenten delen met collega’s die verschillende apparaten gebruiken is voortaan heel eenvoudig. Kortom, OnePluz staat voor totaalcommunicatie.

OnePluz in het kort

Of het nu gaat om de telefonische bereikbaarheid van de organisatie van de klant, productiviteit van haar medewerkers of het werken vanuit de cloud onderweg of op de zaak.

OnePluz biedt de keuze uit vijf simpele profielen waarvan er altijd een bij de klant past, als medewerker of functie. De klant kent tenslotte het bedrijf het best en voor de echte ondernemer heeft OnePluz het Eigenwijs profiel, dat volledig aan zijn/haar wensen aan te passen is.

OnePluz is simpel

  • Vrijheid van keuze
    De keuze van profiel en bereikbaarheid van de organisatie is aan de klant, deze weet tenslotte wat het beste bij het bedrijf past. Jij kunt de klant daarbij helpen met de TCO tool.
  • Betaal naar gebruik
    Geen verrassingen. Klant krijgt duidelijk inzicht in de kosten en betaalt alleen de kosten voor gebruik.
  • Persoonlijke oplossing
    De persoonlijke oplossing wordt gewaarborgd, omdat de klant zelf de business partner kiest. Dat ben jij als (vertegenwoordiger van) de business partner! Maak duidelijk hoe persoonlijk de service is.

siptrunkBedrijfslijnen / SIP trunk

U bepaalt zelf hoeveel gelijktijdige gesprekken vanaf en naar uw kantoor gevoerd dienen te worden, zodat u alleen betaalt voor wat u nodig heeft.

klantcontactcenterKlant Contact Center

De Klant Contact Center oplossing stelt u in staat om eenvoudig een virtueel contactcenter op te zetten en te beheren voor een hoogwaardige klantenservice, een optimaal gebruik van de middelen en een gegarandeerde bedrijfs-continuïteit.

bedrijfsbereikbaarheidBedrijfsbereikbaarheid

De bereikbaarheid van uw bedrijf kan volledig worden aangepast aan uw wensen:

  • Alle binnenkomende telefoontjes via de receptie laten lopen?
  • De facturatie- en of orderdesk een eigen nummer geven?
  • Een keuzemenu instellen en de beller verwelkomen?
  • OnePluz is aan te passen aan de eisen van uw bedrijf.
  • De instellingen van zakelijke bereikbaarheid zijn kosteloos, u betaalt bijvoorbeeld geen toeslag voor een groepsschakeling.

mobile_management150Mobile Management

Mobile Management is een tool waarmee het beheer van smartphones en tablets eenvoudig en schaalbaar wordt. Smartphones en tablets worden voortaan vanuit één gecentraliseerde zelfbedieningsportal uitgerold, beheerd en beveiligd, ongeacht het type toestel, netwerk of besturingssysteem.

LANLAN / kantoornetwerk

Uw kantoornetwerk laten aanpassen en/of beheren, zodat het aan de modernste eisen voldoet en u er geen omkijken naar heeft.

connectiviteitConnectiviteit

Een verbinding (DSL, Ethernet, Fiber) die toegang geeft tot het internet en/of tot een andere locatie van uw bedrijf.

beheerBeheer

Uw OnePluz-diensten eenvoudig beheren m.b.v. de OnePluz beheertool.

mobielvast_cloudMobiel & Vast Cloud

Zakelijk vaste en mobiele telefonie in één waarbij u kunt kiezen uit 4 simpele profielen waarvan er altijd één bij uw organisatie past, per medewerker of per functie. U kent tenslotte uw bedrijf het best.

  • Mobiel: Voor wie alleen mobiel bereikbaar wil zijn
  • Op het werk: Voor medewerkers die aan een vaste telefoon op het bureau voldoende hebben om te kunnen werken
  • Zelfstandig: Voor wie én geregeld onderweg én op het werk is en daar het comfort wil van een vaste telefoon
  • Eigenwijs: Voor de echte ondernemer die zich niets laat wijsmaken, volledig aan uw wensen aan te passen

Aanpassingen per profiel in mobiel belgedrag en internetverbruik mogelijk
U en uw medewerkers bellen gratis onderling vanaf mobiele en vaste telefoon
Mobiele telefonie van T-Mobile, dus betrouwbaar

lync_googleLync & Google

Aanvullende diensten van Microsoft en Google die de samenwerking in uw bedrijf bevorderen, zoals (video)chat en presence, gecombineerd met uw telefonische bereikbaarheid.

clouddienstenClouddiensten

Diensten afnemen, naar wens gekoppeld met zakelijke bereikbaarheid, zonder dat u deze zelf hoeft aan te schaffen.
OnePluz biedt onder meer:

  • Microsoft 365
  • CRM/ERP-oplossingen zoals Salesforce, Navision en SAP
  • Opslag van uw documenten

OnePluz in detail

De zaken voor elkaar hebben

Elk bedrijf, klein of groot, moet de zaken goed voor elkaar hebben en bepaalde zaken zelfs héél goed. Waarom? Omdat klanten anders weglopen. Omdat de klant vraagt om flexibiliteit en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Omdat het personeel een prettige werkplek verwacht, met moderne middelen. Omdat klanten snel de juiste persoon of afdeling willen bereiken. Zomaar een paar situaties uit de dagelijkse praktijk van de ondernemer. Daarom dus.

Bereikbaarheid en productief

Een goede bereikbaarheid is één van de zaken die goed georganiseerd moeten zijn, het is essentieel voor een gezond bedrijf. Denk aan de externe bereikbaarheid van een medewerker, van een specifieke afdeling of voor collega’s onderling. Dit vraagt om het maken van keuzes, waarbij uw eigen afwegingen uiteraard belangrijk zijn.

Ook dienen uw medewerkers productief te kunnen werken, hetgeen onder meer betekent: altijd veilig toegang hebben tot bedrijfsdocumenten en internet en werken met de juiste software, zoals Microsoft Office.

U regelt uw zaken goed met OnePluz

Of het nu gaat om de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie, productiviteit van uw medewerkers of het werken vanuit de cloud onderweg of op de zaak: OnePluz is een eenvoudig te begrijpen dienst die voelt als een voor uw bedrijf op maat gesneden oplossing.

OnePluz in de praktijk

Technisch installatiebedrijf met 45 medewerkers

Situatie

‘Onze zakelijke en particuliere klanten moeten onze storingsdienst 24 uur per dag snel en betrouwbaar kunnen bereiken, vooral in de wintermaanden.’

Uitdaging

‘Wij hebben niet of nauwelijks tijd en kennis om onze bereikbaarheid echt goed te organiseren. Als we al iemand hebben die er meer dan gemiddeld verstand van heeft, hebben we nog steeds niet het idee dat we het onderste uit de kan halen.’

Wat is de wens?

‘Wij willen bereikbaar zijn als organisatie, afdeling of medewerker. Efficiënt en persoonlijk voor onze klanten, tegen voorspelbare kosten en zonder kopzorgen voor ons bedrijf.’

OnePluz biedt

Een betaalbare bereikbaarheidsoplossing voor het hele bedrijf, waarbij betaald wordt naar gebruik, zonder verrassingen, met als belangrijke elementen onder meer:

Een direct storingsnummer waar klanten met een storing hun probleem kunnen melden, ook in het weekend en ‘s nachts. Een doorschakeling naar de monteur die on-call is, is flexibel, zodat monteurs elkaar geen mobieltje hoeven door te geven. Ook kan, indien de monteur niet bereikbaar zou zijn, het gesprek worden doorgeschakeld naar een tweede storingsmonteur of storingsvoicemail, zodat de klant altijd het probleem kan melden. Overdag krijgt de klant de serviceafdeling aan de lijn.
Klanten die het algemene nummer bellen, krijgen altijd de receptie aan de lijn, die vervolgens kan doorverbinden naar de juiste afdeling of persoon. Het bedrijf heeft bewust niet voor een keuzemenu gekozen, omdat men de klant graag altijd persoonlijk welkom wil heten en zich daarmee onderscheidt van grote bedrijven.
Bepaalde zakelijke klanten krijgen toegang tot een aantal directe nummers van afdelingen, zodat zij direct de juiste afdeling, zoals facturatie of planning, aan de telefoon krijgen en hierdoor wordt de receptie ontzien.